piątek, 26 września 2014

Podwójna nominacja do Liebster Blog Award!

Hola kochani ;) 
Nie, to nie rozdział :* 
Przykro mi, nie ma tak dobrze xd
Ale do rzeczy :D
Niedawno otrzymałam podwójną nominację do LBA,
czyli Liebster Blog Award.
W sumie jest to moja druga i trzecia nominacja :) 
Tak więc nie przedłużając, zapraszam na post ♪


Pierwsza nominacja jest od Madzi Vilovers :) 



Pytania od Madzi:

1. Jak masz na imię? 
- Martina :P

2. Z jakiego województwa pochodzisz?
- Tajemniczego... xd

3. Ulubiony kolor?
- Zdecydowanie fioletowy :)

4. Grasz na jakimś instrumencie?
- Oczywiście! Na fortepianie i gitarze ;*

5. Jakie masz odczucia, kiedy czytasz komentarze pod rozdziałem?
- To uczucie jest niezwykłe. Moi czytelnicy mają to do siebie, że piszą długie, wspaniałe komentarze. Czytanie ich to ogromna przyjemność i radość.

6. Co jest dla ciebie ważne w życiu?
- Zdecydowanie rodzina, przyjaciele, marzenia :)

7. Masz rodzeństwo?
- Może mam, może nie ;3

8. Twoje ulubione pary z Violetty?
- Leonetta, Naxi, Fedemiła :) Uwielbiam ich ♥

9. Od jak dawna piszesz?
- Opowiadania o Violetcie piszę od 1 grudnia 2013 roku, a inne opowiadania, prywatne, już parę lat.

10. Czytasz mojego bloga?
- Czasami wpadam :)

11. Lubisz słuchać muzyki?
- To moje ulubione zajęcie. Wtedy odpływam do innego świata...




Drugą nominację otrzymałam od DESTINO.


Pytania od DESTINO:

1. Jak masz na imię?
- Martina ;p

2. Ile masz lat?
- Ileś ;p...

3. Dlaczego zdecydowałaś się na prowadzenie bloga?
- Dlaczego? Sama nie wiem. Uwielbiam pisać opowiadania, więc może dlatego. Na dodatek miałam genialny (ach jaka skromna :P) pomysł na historię, więc czemu nie skorzystać? ;)

4. Twój ulubiony aktor/aktorka?
- Wydaje mi się, że nie mam takiego. Wiadomo, Tini Stoessel, Jorge Blanco królują na mojej liście, ale bardzo lubię Agnieszkę Dygant i Selenę Gomez, Julię Roberts, Lily Colins, Angelinę Jolie... Jak mówiłam mogłabym wymieniać i wymieniać ;).

5. Twój ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
- Martina Stoessel, Jorge Blanco, Lodovica Comello, Sylwia Grzeszczak, Selena Gomez i Katy Perry.

6. Twoja ulubiona postać z serialu 'Violetta?
- Nie mam takiej. Każdego lubię, każdego cenię.

7. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
- Spędzać czas z przyjaciółmi, słuchać muzyki i realizować hobby.

8. Masz jakieś zwierzątko?
- Niestety nie :c

9. Jakiś ważny dla Ciebie cytat?
- "Być sobą to znaczy iść własną drogą, naprzeciw krytyce innych ludzi. Zaakceptować swoją inność, a zarazem wyjątkowość".

10. Ulubiony film?
- "Czarownica" i "Most do Terabithi".




Nominowane przeze mnie blogi:




Pytania ode mnie:
1. Jak masz na imię?
2. Co cię inspiruje?
3. Jakiś ważny dla Ciebie cytat?
4. Ulubiony blog?
5. Jakiej muzyki słuchasz?
6. Co jest Twoim najskrytszym marzeniem?
7. Twoja ulubiona piosenka?
8. Twoja pasja?
9. Czytasz mojego bloga?
10. Co o nim sądzisz?
11. Rozpisz się na temat Jortini :)



Raz jeszcze dziękuję za nominację
Madziu i DESTINO ;) 
Jeżeli ktoś przeczytał całość niech napisze w kometarzu
'Libre Soy' :) 
Do zobaczenia w rodziale,
za który właśnie się zabieram :* 
Mrs.Blanco


7 komentarzy:

  1. Libre Soy (co to znaczy?xd)
    Gratuleję i dziękuje za nominacje chociaż na nią nie zasłużyłam :P , ale ty tak i to bardzo.
    Bardzo podoba mi się ten cytat i teraz wiem że powinnam realizować swą pasję i nadal tańczyć w biedronce chociaż nikt mi nie pozwala!
    Dziękuje

    ~nieogarniająca~DomciaVerdas~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Libre Soy, to tytuł piosenki do Krainy Lodu, którą nagrała Martina.
      Oznacza to w dokładnym tłumaczeniu "Jestem wolna", jednak polski Disney tłumaczy to jako "Mam tę moc" ;) Dałam takie hasło, ponieważ dodałam tutaj gify z teledysku :*

      Zasłużyłaś na nominację ^^ tak na dobry początek <3 Dziękuję ♥
      Mi też się podoba ten cytat :) Teraz mam kolejny, który pojawi się w słowach Martiny już w rozdziale 23, który powinien się pojawić już w ten weekend, ponieważ już zaczęłam go pisać.

      Usuń
  2. Libre Soy ^^
    Gratulację, zasłużyłaś :))
    Czekam na rozdział :33

    OdpowiedzUsuń
  3. "Most do Therabithii" - kocham <3 (ale nigdy nie lubiłam tej blondyny xd) przeczytałam wszystkie rozdziały i muszę przyznać że piszesz cudownie <3 wszystko w opowiadaniu jest tak realistyczne *-* Jorge <3 nie mg się doczekać nexta ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. dodaj 23 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  5. Libre soy <3
    To ja-Martina Blanco <3
    Sorka, że piszę z anonima ;-(

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje i powoduje uśmiech na mojej twarzy ♥
Napisanie rozdziału zajmuje mi czasem kilka godzin, a wyrażenie opinii
tylko parę minut ☺

Chat~!~