sobota, 22 listopada 2014

Jortini Story

Hola!
Wybiła 13:30, a to oznacza, że mogę wreszcie ujawnić przed Wami to, co tak długo ukrywałam.



Na samym początku, miało to być jedynie urozmaicenie do rozdziału 25 - wspomnienia Martiny z Jorge (no pięknie, spojleruję ;__;), jednak tworząc to, poczułam ogromną frajdę i satysfakcję, że z tych 24 rozdziałów da się coś takiego stworzyć.
Tak więc, Drodzy Państwo, przedstawiam

Jortini Story
na podstawie Jortini - Only Love ♥


Mam ogromną nadzieję, że film ten Wam się spodoba.
Jeżeli znajdę czas i nadal będę mieć ochotę, zacznę tak filmować
każdy rozdział. 
Jednak muszę widzieć, że podoba się Wam.

50 komentarzy - sfilmowany prolog ♥

Do rozdziału,
 który już niebawem, bo 15 komentarzy już prawie jest :)
A teraz zmykam pisać OS'a na konkurs u Veronici Blanco ;) 

Milion besos :***
Mrs.Blanco

11 komentarzy:

  1. Super :)
    Podoba mi się ;*
    Masz rację leć pisz OS'a bo czekam na niego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, ale kiedy rozdział?
    Kochana ja tu się doczekać nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajrzysz tutaj proszę http://derjieszleonettapl.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. !!!!!!!!!!! <3 <3 <3
    Kiedy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne !!!!!!! lecz czekam na rozdziały bo są świetne super i bardzo wciągające <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zostałaś nominowana do LBA na moim blogu http://jortini-inna-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Siemanko :D
    smutam...chlip...
    Dlaczego się pytacie?
    Nie..to spk.
    -Nie no chodzi mi o to że filmik nie chce mi się załadować ;__;
    Niestety.. :(((
    Ale wyobrażam sobie że jest świetny!!
    Bo taki na pewno jest :D
    A ty mi szybciutko pis next!!!
    Plosę :D
    Koffam i czekam <3
    Buziaki :*
    <3

    ~nieogarniająca~DomciaVerdas~

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny :*
    Kiedy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje i powoduje uśmiech na mojej twarzy ♥
Napisanie rozdziału zajmuje mi czasem kilka godzin, a wyrażenie opinii
tylko parę minut ☺

Chat~!~