poniedziałek, 15 grudnia 2014

Kolejna nominacja do Liebster Blog Award ♥

Hola!
Witam Was serdecznie w ten chłodny wieczór ;) 
Przygotowałam na dziś post z kolejną (czwartą już) nominacją do LBA. Zaraz po tym zabieram się za notkę informacyjną, z wyjaśnieniami :)

Z A C Z Y N A M Y !





Nominację otrzymałam od Pati Stoessel :) 
Dziękuję za nią bardzo, nie spodziewałabym się, naprawdę! :* 
Przejdźmy więc już do pytań.



1. Jak masz na imię?
~ Martina ♥

2. Ile masz lat?
~ Wystarczająco ♪

3. W jakim województwie mieszkasz?
~ W odległym, w takim, gdzie króluje muzyka - czyli gdzieś daleko, ale nikt nie wie gdzie! :)

4. Masz rodzeństwo?
~ Może tak, może nie...

5. Czytasz mojego bloga?
~ Tak! Wprawdzie od niedawna, ale nadrobiłam zaległości. Bardzo podoba mi się twój pomysł, choć     jest odrobinę ściągnięty z filmy "Kopciuszek - Roztańczona Historia", ale to nic ;) Dodajesz dużo       swoich pomysłów, co daje genialny efekt :)
6. Leonetta vs. Dieletta?
~ Leonetta ♥

7. Beto vs. Pablo?
~ Chyba Pablo ;*

8. Cande vs. Lodo?
~ Lodovica ♪
9. Kogo z obsady Violetty lubisz najbardziej (chłopak i dziewczyna) ?
~ Pewnie mam podać tylko po jednej, ale nie mogę ich pominąć ;) 
   Tak więc Martina, Jorge, Lodovica i Ruggero ♥ ♥ ♥

10. Jaka jest twoja ulubiona piosenka z serialu "Violetta"?
~ Odkąd wyszedł soundtrack z trzeciego sezonu, to on jest moich faworytem. Do tego jeszcze                Podemos, Nuestro Camino, Ser Mejor i Voy Por Ti ♥ ♪ ♥


Pytania ode mnie ;* 

1. Jak masz na imię?
2. Skąd pomysł na pisanie bloga?
3. Ukochany cytat?
4. Życiowe motto?
5. Co cię inspiruje?
6. Do jakich fandomów należysz?
7. Ukochana piosenka?
8. Czy jedziesz na Violetta Live? Jeżeli tak, to gdzie?
9. Czy czytasz mojego bloga?
10. W tym pytaniu, napisz wszystko to, co cię męczy. Swoje przemyślenia i sentencje na dzisiejszy dzień.




Ja nominuję:




To na tyle, przynajmniej dzisiaj :)
Mam nadzieję, że zobaczymy się już niedługo,
w notce informacyjnej, 
z wieloooooma wyjaśnieniami,
bo jestem Wam je winna :*
♥ Gracias ♥

Milion besos desde Mrs.Blanco!

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. O tak!
      Pierwsza!
      A teraz tak na serio :D
      Gratuluję nominacji!!!
      Tak się składa że ja cb też nominowałam :P http://leonetta-love4ever.blogspot.com/ :*
      A kiedy dodasz rozdział co??
      Czekam :D
      Buziaki :*

      ~nieogarniająca~DomciaVerdas~

      Usuń

Każdy komentarz motywuje i powoduje uśmiech na mojej twarzy ♥
Napisanie rozdziału zajmuje mi czasem kilka godzin, a wyrażenie opinii
tylko parę minut ☺

Chat~!~