wtorek, 22 marca 2016

#ViolettaBlogAwards - oddaj głos!




Hej, hej, hej!

Tak, ja żyję :'D Ogólnie panna Mrs.Blanco ma kryzys i nie wie co pisać, upsi... A ma pomysł na kolejną część opowiadania, haha xD (oj chyba się wygadałam... zostawcie to w tajemnicy ciii). 
Nie piszę bez przyczyny, potrzebuję Waszej pomocy, a raczej chciałam Was o czymś powiadomić.

Mianowicie - na znanym myślę wszystkim blogu Violetta 2 Polska od jakiegoś czasu trwa głosowanie w konkursie Violetta Blog Awards. Nagrodzone (w tym przypadku reklamą na blogu) będą najlepsze fanfiction o Violetcie.

Jak się domyślacie, zostałam nominowana! Z tego miejsca pozdrawiam Martynę Sochę! Dziękuję za nominację ♥. Aktualnie natomiast trwa głosowanie. TUTAJ klikając w Ankieta przy odpowiedniej kategorii możecie oddać głos na wybrany blog. 
Mój blog, ale także i ja, zostałam nominowana w pięciu kategoriach:
2. Najlepsza fabuła.
5. Wyciskacz łez.
6. Najsłodsza para.
10. Najbardziej niespodziewany zwrot akcji.
11. BLOG ROKU.


Będzie mi niesamowicie miło, jeśli oddacie na mnie głos! To wszystko co się dzieje jest dzięki Wam - moim niezastąpionym czytelnikom. DZIĘKUJĘ I BARDZO WAS KOCHAM ♥


GŁOSOWANIE KOŃCZY SIĘ DZISIAJ.
A WIĘC JEŚLI CHCESZ ODDAĆ NA MNIE GŁOS
ZRÓB TO TUTAJ


Raz jeszcze dziękuję za wszystko
Kocham Was mocno!
Besos
Mrs.Blanco




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje i powoduje uśmiech na mojej twarzy ♥
Napisanie rozdziału zajmuje mi czasem kilka godzin, a wyrażenie opinii
tylko parę minut ☺

Chat~!~