poniedziałek, 25 stycznia 2016

To co każdy kocha, czyli notka informacyjna!



PROSZĘ
PRZECZYTAJ
WYPOWIEDZ SIĘ W KOMENTARZU
CHCĘ ZNAĆ WŁAŚNIE TWOJĄ OPINIĘ


***

Hej aniołki! Kto ma ferie? Ja mam ferie, hihi *^* Ale został tylko tydzień... ;_; A 5 lutego przyjeżdża do mnie Pingwin >>> No i 7 lutego moje X urodzinki! Co u Was słychać w nowym roku? ^^ Korzystacie z życia? Spełniacie marzenia? Co z tego, że minęło dopiero 25 dni roku 2016, moi drodzy, zaczynami się spełniać od samego początku, nie ma na co czekać :* Tymczasem ja witam Was w notce informacyjnej. No wiem, każdy to kocha, heheszki ccc; Ale proszę, tym razem naprawdę przeczytajcie. MUSZĘ znać Waszą opinię, bo nie wiem co mam robić ;_; No więc może do rzeczy ^^

***

Rozdział się pisze. Aktualnie jestem w takim momencie, kiedy muszę się dużo nagłowić, co tutaj napisać, bo jak już Jorge i Martina są razem, to nie może być ciągle randek, spotkań, tych wszystkich pierdół, bo to jest po prostu nudne, nie sądzicie? Ale spokojnie, nie mam zamiaru ich rozdzielać, przynajmniej j e s z c z e :))))). No właśnie, co do fabuły. Postanowiłam troszeczkę przyspieszyć akcję. Nie zdziwcie się, bo nie ukrywam, że przez kilka rozdziałów nawiążę do rzeczywistości Blanco i Stoessel, jednak później to się zmieni. I tutaj pierwsze pytanie: Czy jesteście dalej zainteresowani tą historią, mam ją pisać w nieskończoność, czy może chcielibyście zupełnie nowe opowiadanie, hm?

***

Dalej, wygląd i konstrukcja rozdziałów. Od 36 rozdziału dużo się zmieni. Zastanawiam się, czy nadal pisać z czyjego punktu widzenia piszę, czy może pomijać to i zostawić dla Was, abyście sami się domyślili. Kolejna rzecz to zdjęcia i gify. Chciałabym nadać blogowi troszeczkę tumblrowego charakteru. Gify nie tylko z Violetty, mniej zdjęć samych bohaterów, a rzeczywiście więcej tumblrowych gifów. Oczywiście pytanie: Jesteście zainteresowani taką zmianą?

***

Kolejną sprawą jest to, o czym pisałam już pod ostatnimi rozdziałami, ale odnoszę wrażenie, że niestety mało kto czyta notki pod chapterami ;c ... No więc! Niedawno stukło mi 100 tysięcy wyświetleń! Nawet nie wiecie jaka jestem Wam wdzięczna. To dla mnie ogromny sukces, który zawdzięczam w 100% tylko i wyłącznie Wam. Jesteście niesamowici i mam nadzieję, że kiedyś Was wszystkich spotkam i mocno wytulę ♥ W ramach podziękowań chciałabym zorganizować jakiś konkurs, może nawet i z prawdziwymi nagrodami ^^ Macie na niego pomysł, na zadanie konkursowe jak i na nagrody?

***

No i ostatnia już rzecz. Mam w planach zamówić nowy szablon, bardziej adekwatny do fabuły, ale i ostrzejszy, z pazurem. Na razie jednak muszę dokładnie to przemyśleć, bo jakąś już wizję mam, ale chcę, aby było ideolo, także wiecie, chwili potrzeba. A może wolicie zostać przy tym wyglądzie?

***

No, to chyba tyle ^^ Bardzo chciałabym zobaczyć Wasze odpowiedzi na moje pytania *te wielkie, wytłuszczoną czcionką* w komentarzach. Chcę po prostu wiedzieć na czym stoję, bo jak sami wiecie, zależy mi na tym, aby miło czytało Wam się tego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli tam po prawej stronie dodacie się do obserwatorów, wtedy jako pierwsi będziecie się dowiadywać o nowych rozdziałach. A tymczasem lecę pisać rozdział ;* Kocham Was bardzo!
                                                                                           Całuję
Mrs.Blanco ♥

11 komentarzy:

  1. Może zacznę od końca XD:

    Szczerze to mi się bardzo ten szablon podoba :D
    Jest taki lekki i fajnie się z nim czyta :D
    Ja bym nie zmieniała :))

    Na konkurs nie mam zbyt pomysłu, myślę raczej o tradycyjnym konkursie na OS'a ale chodzi ci raczej o coś kreatywniejszego :P
    A jeśli chodzi o nagrody to zależy, ile możesz wydać na to pieniędzy :))
    Mogą być np. biografie Lodo, Cande, Tini, Rugga itd. ale to sporo pieniędzy :>

    Możesz od czasu do czasu robić tak, że nie podpiszesz o kim mowa, wtedy opowiadanie będzie jeszcze bardziej tajemnicze :33
    Chętnie takie poczytam :D
    Sądzę, że skoro to opowiadanie o Violetcie, to powinny być zdjęcia obsady Violetty, ale w sumie to gify z tumblr'a by się przydały, wg mnie powinnaś je dodawać :))

    Możesz dalej ciągnąć tę historię, ale uważam, że nie można przesadzić z liczbą rozdziałów :p
    Ja w sumie chętnie poczytałabym jeszcze trochę szczęśliwej Leonetty, może ich przyszłości, ale potem chciałabym nowe opowiadanie :))
    Wybór należy do Cb, zobacz, czy czujesz się dobrze pisząc to opowiadanie :D
    ja i tak będę czytać <3

    Czekam na rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiec tak ^^ myślałam o współpracy z wydawnictwem, jeśli chodzi o nagrody, haha :D co do szablonu i gifow to sie zgadzam ;333 No i jeśli chodzi o historie. Mam pomysł na jakby druga cześć tej historii, wiec chciałabym to napisać, bo takiego czegoś co wymyśliłam nie czytałam jeszcze w blogosferze. Dziękuje za odpowiedz i przeczytanie, serio xd <3 besos :***

      Usuń
    2. Zgadzam się Natashą Comello ;)
      Tylko jeśli chodzi o Jortini to uważam, że powinnaś jeszcze długo o nich pisać, bo to jest extra ;*
      Inez ;*

      Usuń
  2. Zacznę może od pytania pierwszego.

    Szczerze mówiąc nowa historia byłaby spoko, ale jestem dalej zaciekawiona obecną. No ale wiadomo, że wybór należy do Ciebie. Jeżeli tę historię pisze Ci się coraz ciężej to należy ją zakończyć, bo nie można robić nic na siłę, ale jeżeli nie masz z nią problemów z chęcią będę czytać dalej :)

    W sumie bardzo fajny pomysł żeby czasem nie określać czyja jest perspektywa. Nada to trochę tajemniczości opowiadaniu i będzie bardziej człowieka ciekawić. Z tymi gifami to też nie głupi pomysł zwłaszcza, że z serialu nie ma odpowiednich gifów do każdej sytuacji.

    Co do konkursu to nie jestem jakaś bardzo kreatywna i jedyne co mi przychodzi do głowy to taki standardowy konkurs na OS'a. Tylko z tym jest taki problem, że nie każdy umie pisać, a wiadomo, że chciałby wziąć udział w konkursie. Więc tu sama musisz zadecydować. A co do nagród to jakoś nic mi do głowy nie przychodzi. Najlepsze byłoby coś związanego z obsadą czy serialem.

    Wygląd bloga mi pasuje. Bardzo przyjemnie się czyta, a wiadomo, że ładny wygląd nie zawsze oznacza tego, że nie będzie problemu z rozczytaniem się. Na Twoim miejscu bym nie zmieniała, ale wiadomo, zrobisz co uznasz za słuszne :)

    Czekam na rozdział :*
    Papa!
    AsiaAri <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też z chęcią będę czytała dalej o Jortini ;*
      Inez ;*

      Usuń
  3. Hej:)

    Ta historia jest cudowna i szczerze mogła bym ją czytać w nieskończoność XD

    Szablon jest fajny więc wybur należy do cb a pomysł z gifami bardzo mi się podoba<3

    Czekam na nexta:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiany wszystkie są super!
    Bardzo mi się podobają!
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiany związane z fabułą także? ^^

      Usuń
    2. Nie zmieniaj fabuły ;*
      Jest extra i lekka. Przyjemnie się czyta ;*
      Inez ;*

      Usuń
  5. Kocham bloga <3
    Dlatego proszę Cię nie zmieniaj naszej kochanej fabuły Jortini i ich przygód <3 pisz najlepiej w nieskończoność o nich :* Masz wielki dar, nie zmarnuj go ;*
    Pozdrawiam ;* Inez

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog :)
    Czekam na dużo więcej nextów :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje i powoduje uśmiech na mojej twarzy ♥
Napisanie rozdziału zajmuje mi czasem kilka godzin, a wyrażenie opinii
tylko parę minut ☺

Chat~!~