poniedziałek, 18 sierpnia 2014

♪ Post informacyjny ♪

 Hola!
Witam Was wszystkich w to jakże pochmurne (przynajmniej u mnie) południe. 
Postanowiłam ten wykorzystać w należyty sposób, czyli
zająć się trochę blogiem.
Rozdział już zaczęłam pisać tymczasem przychodzę do Was z czymś o wiele pilniejszym, a mianowicie postem informacyjnym.

martina stoessel animated GIF




                          1. Wygląd bloga.
Ta sprawa jest zdecydowanie najważniejsza. Jak wiecie blog ma już ponad pół roku, a wygląd jest... No zniechęcający moim zdaniem. Nie znam się dobrze na kodach HTML, dlatego mam do Was ogromną prośbę. Jeżeli ktokolwiek z Was, zna się na tym, to proszę, niech napisze mi w komentarzu, że mógłby się zająć moim blogiem pod względem technicznym... Będę Wam wszystkim naprawdę wdzięczna. Mnie samą już denerwuje ten brak kolorów. Może i jest opowiadanie, ale ważne jest także wrażenie optyczne.
Wchodzisz po raz pierwszy i widzisz "coś takiego", więc pewnie od razu wychodzisz. A ja tak nie chcę. Chcę patrzeć na niego i myśleć, że jest naprawdę niesamowity. :)


2. Portale społecznościowe.
Parę dni temu czytając komentarze od Was
(za co ogromnie Wam dziękuję ♥), natknęłam się na pewne pytanie dotyczące twittera. Zostałam zapytana, czy go posiadam i czy mogłabym informować tam o nowych postach. Więc sprawa wygląda następująco. Twittera porzuciłam dawno temu. Sama nie  wiem czemu. I jeżeli wyrażacie chęć na tego typu newslettera, poinformujcie mnie o tym w komentarzu. Ja założę nowe konto i będę pisała o rozdziałach ;) Sama już wcześniej analizowałam ten pomysł i stwierdziłam, że to świetna koncepcja. Mam nadzieję, że podzielicie ten entuzjazm. ;)



                              3. Obserwatorzy.
Obserwatorzy to kolejny temat, który chciałam poruszyć. Jakiś tydzień temu dodałam gadżet "Obserwatorzy". O co chodzi? Już tłumaczę. W sieci są miliony blogów. Żeby zawsze być na bieżąco z nowymi rozdziałami u poszczególnych bloggerów, wystarczy dodać się do obserwatorów. Wtedy będziecie otrzymywali powiadomienia na bieżąco. Poza tym, wydaje mi się, że to dodatek na bloga, który najbardziej motywuje, bo osoba, która pisze, widzi, że ma dla kogo to robić. Przynajmniej tak jest u mnie.
Dlatego proszę Was. Jeżeli macie konto na bloggerze, kliknijcie to jedno, małe pole i pokażcie, że jesteście. Że mam dla kogo pisać i nie robię tego tylko i wyłącznie dla siebie. Na razie obserwatorów jest sześciu. Mam nadzieję, że będzie Was więcej.





4. Komentarze.
Kolejna sprawa to komentarze. Cieszę się bardzo, że komentujecie, jednak byłabym jeszcze szczęśliwsza, gdyby było ich więcej.
Wiem, że Was na to stać kochani!
Pisanie rozdziału pochłania mi dużo czasu (kilka godzin). A napisanie komentarza, to kwestia maksymalnie pięciu minut. I to przy sporawej długości. Nie wymagam, żeby było to kilometrowe komcie. Oczywiście gdy takie się pojawiają, jestem uradowana (LilDevil :***).
Ale mi by wystarczyło, gdyby było to zwykłe 'fajny rozdział, czekam na next' od każdego. Anonimy, gdzie jesteście? Nie chcę stosować techniki 'szantażyk' xddd. A może spróbujemy, co? Nie, nie opłaca mi się teraz, gdyż rozdział już jest. Cóż, liczę na Was!




5. Wyświetlenia. 
Aww! Wybiło 6 tysiaków, niedługo będzie siedem. Dla mnie to naprawdę sporo, uwierzcie. 
Dziękuję Wam za to wszystko, bo to naprawdę dużo dla mnie znaczy, kiedy widzę 100 wejść dziennie, albo nawet więcej. 
Wtedy wiem, że ktoś czyta to coś, bo nie mogę tego nazwać blogiem xddd.
Pomimo tego, że bloga piszę ponad pół roku (ktoś pamiętał? ;p),
to jest dla mnie spora sumka. 
Dziękuję Wam za to, że ze mną wytrzymujecie i dajecie motywację
do dalszego pisania.
 Dziękuję także obserwatorom i wszystkim, 
którzy komentują. DZIĘKUJĘ!





To by było na tyle ;) 
Jak ktoś dotrwał do końca, to niech napisze w komentarzu
'Elo Elo 320' 
xd xd xd
 Ja to mam pomysły XD 
Uwaga, jeszcze jedno info!
Od 25-31 sierpnia mnie nie będzie!
Rozdział może się ukaże, jeżeli napiszę
go wcześniej!
Oczywiście w roku szkolnym rozdziały będą dosyć rzadko :c
Ale mam nadzieję, że mnie nie opuścicie :) 

Wasza na zawsze
Mrs.Blanco 









3 komentarze:

  1. elo elo 320

    1 wygląd bloga jest dla mnie mało ważny ponieważ "nie czyta się książki po okładce" dla mnie najważniejsza jest treść a treść tego bloga jest po prostu magiczna

    2 ciesze się że zrobisz nowe konto na twiterze ale sama wchodzę na twojego bloga co jakieś pół godziny gdy jestem w domu a ostatnio nie wchodziłam tylko dlatego że byłam na 3 dni w zakopanym bez wi-fi

    3 obserwatorzy-oczywiście że są ważni i gdy widzisz że przybył chociaż jeden to pewnie dodaje ci to siłę do pisania rozdziałów ale wiedz że nie wszyscy mają konto a są zbyt leniwi by napisać kilka słów co dla mnie dziwne bo jeżeli cię to motywuję to założyłabym nawet kilka kont abyś nie traciła weny

    4 komentarze-jeżeli pomyślisz sobie że nie masz dla kogo pisać bo ludzie nie pozostawiają po sobie śladów to wiedz że to tylko dlatego że im się dupy nie chce ruszyć za przeproszeniem

    5 wyświetlenia są dla ciebie pewnie też dużą inspiracją ;P gratuluję że jest ich aż tyle no bo pomyśl 7 tyś to coś.Ja tylu ludzi widziałam tylko w telewizji xD

    NIE ZAPOMINAJ ŻE TWÓJ BLOG TO 8 CUD ŚWIATA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejkuuuu Domcia powróciła! <333
      1. Dziękuję. Ale zamówiłam szablon na szablono - sferze i nie długo powinien być <3
      2. Czyli jesteś za? No to chyba coraz więcej w ty sensu ;) Jutro założe tego twittera :) Jak mi miło że wchodzisz tak często ;) A wiesz, że jest rozdział 20? :D
      3. Zdają sobie sprawę, że nie wszyscy mają konto ;) Jednak wiem, że większość je posiada :)
      4. Rozumiem Twój tok myślenia :D
      5. 7 tysięcy wybiło! I w ogóle tyle wyświetleń dzisiaj :) 200 o ile się nie mylę!

      Nie przesadzajmy z tym 8 cudem świata ;p

      Usuń

Każdy komentarz motywuje i powoduje uśmiech na mojej twarzy ♥
Napisanie rozdziału zajmuje mi czasem kilka godzin, a wyrażenie opinii
tylko parę minut ☺

Chat~!~