niedziela, 15 grudnia 2013

Rozdział 6/ Leć wyżej, a zobaczysz.

♥♥♥


Martina

Oh, tak bardzo się cieszę, że tata sięz zgodził!
Zadzwoniłam już do Agnese i Carli, dzięki czemu... 
No właśnie, co ja mam teraz zrobić? 
W ostatnim momencie przypomniało mi się, że jutro śpimy u Carli. Postanowiłyśmy, że do wyjazdu przygotujemy się razem. Pójdziemy na zakupy, pewnie zaliczymy KFC, spakujemy się, pogadamy i zaplanujemy wyjazd. Po chwili zamyślenia postanowiłam napisać coś w pamiętniku.

"Wiem, że istnieją chochliki i elfy
  i że próbowanie jest lepsze niż nic.
  Nie zatrzymuj się, nie pilnuj niczego,
  Leć wyżej, a zobaczysz.

  Idę tam, gdzie wieje wiatr.
  Dzisiaj mówię to, co czuję.
  To jest mój czas
  I idę tam, gdzie chce."


Niedługo później wyciągnęłam keyboard i zaczęłam grać.





Angie

A jednak, German zrobił to! Pozwolił jej, bez moich argumentów.
Byłam w szoku. To nie było do niego podobne. 
Moją radość jednak przerwała jakaś cudowna muzyka dochodząca z góry.

"To pewne, że słyszałeś mnie mówiącą.
O tym, co można zrobić,
o magii, którą ma spiewanie.
I bycie tym, kim chcesz być.
Już nie ważne, co mogłoby się stać,
Tylko to, co masz do zrobienia,
kolor, którego użyjesz do malowania,
to co myślisz, i pędzel."



Te słowa mnie wzruszały. 
Chciałam wiedzieć, kto jest ich autorem.
Szłam powoli za dźwiekami muzyki. Minęłam już schody. Otworzyłam drzwi.



Martina


Usłyszałam dźwięk naciskanej właśnie klamki.
Do pokoju weszła Angie.

- Tini, to TY śpiewałaś? - zapytała.
- Tak Angie. - odpowiedziałam.
- Nie rozumiem, skąd u ciebie pomysł na coś tak pięknego?

Nim się spostrzegłam leżałyśmy na łóżku i zaczęłyśmy oglądać album ze zdjęciami.

W pewnym momencie powiedziałam:

- Bo w życiu już tak jest Angie. Leć wyżej a zobaczysz.




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Jestem beznadziejna...
Krótkie i głupie ;(
Dawno nie było rozdziału, a ten pisałam na szybko.
SORRY

Mrs.Blanco

8 komentarzy:

  1. Czyżby to było Podemos? ♥♥
    Aww <3
    I jakie śliczne zdjęcie pod rozdziałem *-* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ;) to Nuestro Camino :)
      A zdjęcie ze starego twitcamu Tini ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jejku, pokręciły mi sie rozdziały XD masz racje - Soy mi Mejor Momento :)
      Niedługo wróci do tej piosenki :*
      Przepraszam ^^

      Usuń
  3. Piękny rozdział i piosenka mrrr <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział *0*
    I ta piosenka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. O mój boże!!! Machi w prostych włosach!!

    TulaŚ

    OdpowiedzUsuń
  6. S-U-P-E-R ^^
    Aga ;*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje i powoduje uśmiech na mojej twarzy ♥
Napisanie rozdziału zajmuje mi czasem kilka godzin, a wyrażenie opinii
tylko parę minut ☺

Chat~!~