środa, 4 grudnia 2013

Rozdział 1/ Tylko czy tata się zgodzi...?

♥♥♥

Martina

- No to o czym chciałyście porozmawiać? - byłam podekscytowana.
- Tini, Agnese i ja wyjeżdżamy do Argentyny w przyszłym tygodniu! I TY jedziesz z nami! - czy ja dobrze usłyszałam? Miałyśmy jechać razem na wakacje? Do ARGENTYNY? 
Ah... Zawsze chciałam odwiedzić to miejsce... 
Piękne widoki, cudowna pogoda i... On. Przystojny, opalony...
- Dziewczyno, halo, może powiesz coś? - Agnese próbowała przywrócić moje myśli na ziemię.
- Co? A! Ja tak bardzo chciałabym pojechać! Tylko... - problem jak zwykle stanowił mój ojciec.
Mmm... Argentyna...
- Słuchajcie, pogadam z tatą i dam wam znać co powiedział. - to była moja odpowiedź na pytanie, które chciałam już mieć za sobą w domu.


German

Akurat byłem w sklepie po coś ładnego dla Tini, bo ostatnio spędzamy razem mało czasu. Natrafiłem na śliczny zestaw, za który nie chcieli dużo pieniędzy, a poza tym, jestem w końcu milionerem.
Kiedy szedłem do kasy, zadzwonił telefon.
- Martina? Co ona może chcieć? - nie zdążyłem odebrać, więc musiałem odzwonić za kilka minut, inaczej znowu byłaby awantura w domu. 
- Dzień dobry, poproszę to.



Na ladzie sklepowej położyłem ubrania po czym zapłaciłem wyszedłem ze sklepu i ruszyłem w kierunku następnego. Miałem zamiar kupić coś jeszcze Francisco, no nie wiem, może jakiś gadżet, żeby się na mnie nie gniewał. Myślę, że mojej córce spodobają się nowe, no, jak to ona mówi, aha, ciuszki.
Zanim wszedłem do sklepu z różnymi dekoderami do gier zadzwoniłem do mojej córki.


Okazało się, że chciała o czymś porozmawiać. Ja nie stresowałem się zbytnio, bo ufam mojej córce.
Po schowaniu telefonu ruszyłem do kolejnych sklepów.


♥♥♥

No i?
Jak myślicie, German się zgodzi, czy zabroni córce na wyjazd?
Piszcie!

Mrs.Blanco

6 komentarzy:

  1. Ja też chcę takie ubrania ;-;
    Pewnie nie będzie chciał jej pozwolić ;-;
    Jak zwykle >.<
    Lecę daleej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Miło mi ♥
      Heh, masz rację :) Też bym chciała takie kiecki... awww ♥
      Miłej lekturki :) Będę się starała odpowiadać na Twoje komy :)

      Usuń
  2. Mam nadzieje że German pozwoli jej pojechać *-*
    Super rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno się zgodzi ... Mam nadzieję xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział!
    TulaŚ

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgodzi się ♥ Dziękuję za pytanie na asku (nie pamiętam którym) że jest nowy rozdział :* Gdybyś mogła mi przypominać na snapchacie xd Jeśli masz :* Mój to: kolorowymism
    Pozdrawiam *-*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje i powoduje uśmiech na mojej twarzy ♥
Napisanie rozdziału zajmuje mi czasem kilka godzin, a wyrażenie opinii
tylko parę minut ☺

Chat~!~